Lampa Xiaomi Mi Bedside Lamp 2


Prosta, funkcjonalna

Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 lampka nocna



Oto jak prezentuje się lampa
Xiaomi Mi Bedside Lamp 2
jasność lamp do zdjęcia ustawiona została na około 10% gdyż zbyt duża jasność nie pozwoliłaby ująć detali.




Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 - barwa biała - światło dzienne


Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 - barwa ciepła


Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 - barwa zimna



Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 - RGB - zielony (green)

Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 -RGB żółty (yellow)

Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 rgb czerwony (red)




Xiaomi Mi Bedside Lamp 2 specyfikacja


Typ 
Nocna 

Barwa światła 
RGB 


Temperatura barwowa 
1700 K - 6500 K 


Strumień świetlny 
400 lm 


Moc 
9 W 

Zasilanie 
Sieciowe 

Napięcie zasilania 
100 - 240 V 

Żywotność 
25 000 h 

Łączność bezprzewodowa 
Wi-Fi 

Sterowanie 
Aplikacja mobilna (Android, iOS) 
Sterowanie głosowe (Asystent Google, Alexa, Siri) 
Panel sterowania na obudowie 



Regulacja jasności 
Tak 

Kolor 
Biały 

Zawartość zestawu 
Lampa 
Zasilacz 
Instrukcja obsługi 



Wysokość 
200 mm 

Szerokość 
140 mm 

Głębokość 
140 mm 


Komentarze